Blue Coded Servicedesk
Problemen met computersystemen, - programma’s en het netwerk
Kwaliteit heeft de focus bij Blue Coded. Dat is te zien aan de hoge standaard en veiligheid van onze producten, onze klantgerichte dienstverlening en op maat gemaakte oplossingen. Toch kunnen zich problemen voordoen met computersystemen en -programma’s of het netwerk. Daar zit je als bedrijf niet op te wachten; werknemers moeten voortdurend optimaal gefaciliteerd zijn, want tijd is nu eenmaal geld.
Een eigen ICT-afdeling… of toch niet?
Het opzetten van een ICT-afdeling is niet voor ieder bedrijf weggelegd. Het betreft een investering in ruimte, tijd, geld en energie. Bovendien gaan de ontwikkelingen binnen deze branche in een razend tempo en is continue bijscholing nodig om up-to-date te blijven. Gelukkig is het perfecte alternatief voor handen…
Blue Coded Servicedesk: wij helpen je uit de brand
Onze servicedesk biedt ondersteuning bij alledaagse werkzaamheden en storingen. We zoeken naar het probleem en lossen deze op, geven antwoord op vragen en helpen bij bedrijfsapplicaties waarbij de standaard ondersteuning tekortschiet. Als vervanging óf ondersteuning van een eigen ICT-afdeling.
Noodgeval? Geen paniek! 24 uur per dag en 7 dagen per week staat een team van goed opgeleide professionals klaar om telefonisch jouw melding te ontvangen en behandelen. Bij Blue Coded houden wij van persoonlijk contact; we doen niet aan antwoordmachines of ingewikkelde doorklikmenu’s. Samen bespreken we hoe we het vraagstuk zo snel mogelijk kunnen oplossen. Dat kan telefonisch, via jouw eigen desktop en indien nodig komen we langs op locatie. Alles wordt geregistreerd, dus elke werknemer pakt het vraagstuk zonder problemen op.